Autor Wątek: Pomoc w wyborze ekspresu do 3000 zł.  (Przeczytany 23370 razy)

bieniu21

  • Gość
Pomoc w wyborze ekspresu do 3000 zł.
« dnia: 18 Grudzień 2013, 17:31:53 »
Witajcie, przymierzam się do zakupu ekspresu automatycznego. Z racji, że nie znam się na tym zupełnie a chciałbym wybrać coś dobrego (co posłuży) zamieszczam poniższy wątek.
Mój maksymalny budżet to 3000 zł. Chodzi mi o coś nieawaryjnego, dobrze wykonanego, co będzie tworzyło dobre kawy przede wszystkim mleczne.

Bardzo proszę o sugestię wszystkich ekspertów z forum.


Offline DrUsagi Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 6342
  • Ekspres: Conti CC100 PM, FE-AR La Peppina, Arrarex Caravel, alternatywa, w renowacji: Pedretti KIM Express
  • Młynek: Gastronomiczne 65mm, małe stożki głównie pod alternatywę
Odp: Pomoc w wyborze ekspresu do 3000 zł.
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Grudzień 2013, 19:26:33 »
Ja bym poszukał czegoś z oferty Jury - masz tam kilka modeli w cenie +/- zakładanej. Porównaj je sobie, zwłaszcza sposoby przyrządzania kaw mlecznych.

LMWDP #469

bieniu21

  • Gość
Odp: Pomoc w wyborze ekspresu do 3000 zł.
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:02:22 »
Wiem że ekspresy z Jury to dobry wybór jednak ich cena przewyzsza moj budżet. Z ekspresow Jury które zrobią cappucino oraz latte machiato wytypowałem Jura ena micro 9 one touch oraz Jura ena 9 one touch. Pierwszy to koszt 3990 zł, natomiast drugi ponad 4500 zł.

Możecie polecić coś innego ?
A może macie jakiś adres sklepu z niższymi cenami na Jure??

Offline gromog Mężczyzna

  • Ojciec Założyciel
  • Wiadomości: 1046
  • Ekspres: Crem One 2B R-LFPP Dual, Quick Mill Super Cappuccino, Jura F 50 II, Astoria CKE
  • Młynek: ZF64W, La Marzocco
Odp: Pomoc w wyborze ekspresu do 3000 zł.
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:41:49 »
http://www.ceneo.pl/22460603