Hej.
Właściwie nie zabieram głosu (choć to (i nie tylko)... forum często czytam), ale muszę stwierdzić, że po wielu zamówieniach Coffeedesk trochę mnie tym razem zawiódł.
A na początku było jak zwykle, czyli sprawnie i szybko.
Zamówienie, później szybka informacja o przygotowywaniu i w końcu o jego pakowaniu...(był wprowadzony nawet numer przesyłki !!! - tak przynajmniej widniało w moim profilu na stronie).
To tyle dobrego.
Po pięciu dniach !!!, dostaję informację, że brak jest jednak jednego z produktów (a wszystkie miały status - wysyłka w ciągu 24 godzin).
Pech, że wtedy akurat z powodu choroby, mój kontakt "ze światem" był (i jeszcze trochę jest) właściwie znikomy.
Sklep po ponad tygodniu od zamówienia sam zadecydował o wysyłce niepełnego zamówienia, co akurat teraz stanowi dla mnie problem, bo nie mam za bardzo kogo wysłać po jego odbiór (Paczkomat).
Wygląda więc na to, że produkty (a przynajmniej ich część) nie znajdują się na stanie sklepu, a są dopiero sprowadzane.
Cóż, może w handlu, tak się teraz robi dla m.in. obniżania kosztów własnych, a cała sytuacja stanowi przypadek jednostkowy, bo jak dotąd byłem zadowolony.
Sklep może chciał jak najlepiej, ale jednak...
Pozdrawiam.