Autor Wątek: best-in-jura.de  (Przeczytany 6400 razy)

Offline mała aga

  • Wiadomości: 10
  • Ekspres: Jura J80
best-in-jura.de
« dnia: 10 Listopad 2015, 08:07:45 »
Jeszcze będę męczyć  [emoji38]. Czy ktoś robił zakupy w best-in-jura.de. Proszę o informację czy to bezpieczne?

Offline mareckiabc

  • Wiadomości: 29
  • Ekspres: Kolba zelmer/szukam automatu
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Listopad 2015, 09:28:13 »
Tak ktoś pisał na forum że kupował w tym sklepie. Ja wczoraj zamówiłem J80  ale w innym sklepie za 1273 Euro. Od razu zamówiłem zestaw 3  filtrów za 30 E więc jak widać jest różnica.
« Ostatnia zmiana: 10 Listopad 2015, 09:33:02 wysłana przez mareckiabc »

Offline mała aga

  • Wiadomości: 10
  • Ekspres: Jura J80
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Listopad 2015, 17:55:41 »
Podaj w jakim sklepie zamówiłeś i daj znać jak otrzymasz ekspres.

Offline mareckiabc

  • Wiadomości: 29
  • Ekspres: Kolba zelmer/szukam automatu
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Listopad 2015, 20:47:50 »
Tylko oni nie wysyłają do polski stąd musiałem trochę kombinować. Dzisiaj mi napisali że przelew doszedł.

Offline eustachy

  • Wiadomości: 2
  • Ekspres: Siemens EQ7
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Listopad 2017, 22:48:11 »
zapłacone w niedzielę wieczorem przelewem ... czwartek rano DHL w domu, wysyłka do Polski ok. 14-15 eur. transport w teorii 3-5 dni, w praktyce 2-3 jak widać

Offline Ukasz

    • xCafe - palarnia kawy
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 186
  • Ekspres: Ascaso Duo Steel, DeLonghi esam 4200
  • Młynek: i-steel
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Listopad 2017, 09:08:37 »
A jak odbywają się naprawy gwarancyjne?

Offline eustachy

  • Wiadomości: 2
  • Ekspres: Siemens EQ7
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Listopad 2017, 10:23:51 »
Jura Polska. 25 m-cy indywidualnie, 12 m-cy gwarancji dla zakupu na FV. Best-in-jura jest autoryzowanym dystrybutorem.
Ja organizowałem wszystko via email in english i byłem pozytywnie zaskoczony, przelew wyszedł oczywiście w poniedziałek, zarejestrowany na ich koncie w Sparkasse we wtorek, a w czwartek przed 12:00 kurier DHL zawitał u drzwi.
Zastanawiałem się nad zakupem w Stoll ale przy Z6, Cool Control i masie akcesoriów różnica w cenie była spora więc sprawdziłem ich rejestrację, NIP etc i ... tak jak myślałem nie bylo najmniejszych problemów :)

Offline Cycu

  • Wiadomości: 1
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Luty 2018, 15:03:31 »
Witam
Równiez zastanawiam sie nad zakupem w 'best-in-jura.de'. zastanawiała mnie tylko kwestia gwarancji - czy zostanie uznana w Jura-Polska.
Czyli rozumiem ze jako autoryzowany dystrybutor przy ewentualnej reklamacji smiało załatwię to u nas?
Roznica w cenie jest kusząca (zastanawiam sie nad E6 lub E8)

Offline malkos Mężczyzna

    • Świeżo Palona
  • Użytkownik komercyjny
  • Wiadomości: 1311
    • ŚwieżoPalona
  • Ekspres: Aeropress, Hario v60, French Press Bodum, kawiarka GAT Konica
  • Młynek: Zassenhaus Quito, Comandante MK3
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Luty 2018, 15:45:02 »
Witam
Równiez zastanawiam sie nad zakupem w 'best-in-jura.de'. zastanawiała mnie tylko kwestia gwarancji - czy zostanie uznana w Jura-Polska.
Czyli rozumiem ze jako autoryzowany dystrybutor przy ewentualnej reklamacji smiało załatwię to u nas?
Roznica w cenie jest kusząca (zastanawiam sie nad E6 lub E8)

Skoro kupujesz w sklepie niemieckim, to tam też powinieneś reklamować.
Właściciel sklepu http://swiezopalona.pl

dlawokawie5 - nowy kod - 5% zniżki na wszystko

Offline Miklas Mężczyzna

  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 3244
    • Instagram
  • Ekspres: Astoria CKE + sitka IMS, AeroPress, FrenchPress, Hario V60-02, V60-01, Kawiarka Bialetti 3tz
  • Młynek: Macap M4D, Kinu M47
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Luty 2018, 15:51:33 »
Co innego reklamacja, co innego rękojmia. Reklamacje składa u producenta, czyli w autoryzowanym punkcie, nie zawsze sklep jest takim punktem, najczęściej sklep po prostu do takiego punktu odsyła. Co innego rękojmia, te roszczenia trzeba złożyć u sprzedawcy.

Marek.

https://www.instagram.com/mm_coffee_corner/ mój kawowy kanał na Instagramie. :-)

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 5085
  • Ekspres: LaPa EP
  • Młynek: Aergrind
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Luty 2018, 17:24:55 »
Jeśli gwarancja jest uznawana w Polsce, to spokojnie oddasz to w Polsce. Jeśli chodzi o rękojmia to najpierw trzeba się dowiedzieć czy one w ogóle istnieją u zachodnich sąsiadów...

Offline Miklas Mężczyzna

  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 3244
    • Instagram
  • Ekspres: Astoria CKE + sitka IMS, AeroPress, FrenchPress, Hario V60-02, V60-01, Kawiarka Bialetti 3tz
  • Młynek: Macap M4D, Kinu M47
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Luty 2018, 18:40:49 »
Jeśli gwarancja jest uznawana w Polsce, to spokojnie oddasz to w Polsce. Jeśli chodzi o rękojmia to najpierw trzeba się dowiedzieć czy one w ogóle istnieją u zachodnich sąsiadów...
Dla czego ma nie być uznawana w Polsce? Gwarancja to umowa między producentem a konsumentem. Jeśli producent ma autoryzowany serwis w Polsce, to znaczy, że ten serwis ma jakąś umowę serwisową z producentem, a nie ze sklepem, który to sprzedaje. Nie widzę powodu, dla którego producent miał by ograniczać serwis, któremu płaci za to , żeby serwisował ich produkty.

Marek.

https://www.instagram.com/mm_coffee_corner/ mój kawowy kanał na Instagramie. :-)

Offline kosa666

  • Wiadomości: 28
  • Ekspres: Nivona 778
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Luty 2018, 19:54:02 »
Nie masz racji.

Rękojmia sprzedawcy w przeciwieństwie do gwarancji producenta, znacznie bardziej zabezpiecza prawa konsumenta (jest to dosyć precyzyjnie uregulowane prawnie).

Niestety gwarancja producenta, w znacznej części opiera się na jego dobrej woli. Jeżeli zapisze sobie, że naprawy gwarancyjne są wykonywane wyłącznie w kraju w którym sprzęt został zakupiony - będzie to zgodne z prawem.

PS - nie wiem jak podchodzi do tego JURA, ale nie jest to takie oczywiste jak Ci się wydaje

Pozdrawiam

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 5085
  • Ekspres: LaPa EP
  • Młynek: Aergrind
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Luty 2018, 20:34:21 »
Niestety gwarancja producenta, w znacznej części opiera się na jego dobrej woli. Jeżeli zapisze sobie, że naprawy gwarancyjne są wykonywane wyłącznie w kraju w którym sprzęt został zakupiony - będzie to zgodne z prawem.
No i tak to wygląda. Niestety przekonałem się przy naprawach swojego telefonu jak wygląda gwarancja - i już wiem, że jak kupować droższy sprzęt to tylko w sklepie, gdzie obowiązuje rękojmia.

Offline Miklas Mężczyzna

  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 3244
    • Instagram
  • Ekspres: Astoria CKE + sitka IMS, AeroPress, FrenchPress, Hario V60-02, V60-01, Kawiarka Bialetti 3tz
  • Młynek: Macap M4D, Kinu M47
Odp: best-in-jura.de
« Odpowiedź #14 dnia: 08 Luty 2018, 20:48:52 »
No to wypadałoby poprosić producenta/sklep o przesyłanie skanu gwarancji. Pewnie wszystko tam będzie opisane. O ile dobrze kojarzę, to na takich gwarancjach są często wskazane punkty serwisowe w różnych krajach.

Macie rację i to nawet zgadza się z wiedzą, którą posiadam. Nie widzę tylko powodu dla którego producent miałby umieszczać w gwarancji takie ograniczenia, chyba,że ukłon w stronę dystrybutorów w danych krajach.

Marek.

https://www.instagram.com/mm_coffee_corner/ mój kawowy kanał na Instagramie. :-)

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi