Powiem szczerze, że ekspres przyszedł wyczyszczony, odkamieniony, z nową uszczelką grupy. W opisie wspomnieli, że poprawiono mocowanie grupy. Kolba wchodzi ciaśniej niż jak był nowy. Nie ma potrzeby dociągać do końca by dobrze leżała na swoim miejscu. Próbuje teraz odwyknąć od kawiarki. Już do takiej wprawy doszedłem, że dwie cappuccino w 10 minut robiłem. Podgrzej wodę w czajniku, w tym czasie zważ i zmiel kawkę itd. Nowa rutyna
Przyda się na urlopie, bo pod tym kontem kupiłem kawiarkę.
Dla kolejnych użytkowników:
Naprawy dokonał serwis Jurmar. Ja osobiście polecam.
Jeśli chodzi o firmę z częściami, którą polecał Janusz (Fast Polska), to oświeciło mnie dopiero w tym tygodniu. To jest dystrybutor firmy Sage, więc raczej części mają. Jak wejdziesz na stronę Sage i wejdziesz w dział o 3 letniej gwarancji, to masz tam o tym informację.