Autor Wątek: Aplikacja Coffee Link  (Przeczytany 8827 razy)

Offline Gula

  • Wiadomości: 2
Aplikacja Coffee Link
« dnia: 15 Wrzesień 2019, 16:38:23 »
Witam.Od kilku dni jestem posiadaczką expressu Delonghi Dinamica Plus Ecam 370.95 T.Express posiada aplikacje, która umożliwia sterowanie nim przez telefon.Otóż nie mam doświadczenia w tym temacie, to mój pierwszy express,a już pojawiają się pewne wątpliwości.Zakupując ten model miałam wyobrażenia,że aplikacja umożliwi mi przygotowanie kawy bez konieczności mojej obecności w pobliżu sprzętu.Sądziłam,że podjeżdżając pod dom, czy będąc w ogrodzie będę mogła skorzystać z tej opcji.Ale rzeczywistość okazała się inna- po każdym włączeniu sprzętu następuje płukanie-muszę podstawić naczynie, następnie usunąć je i dopiero wtedy postawić filiżankę.Kontaktowałam się z Delonghi i odpisali,że nie da się tego przeskoczyć- płukanie następuje po każdym uruchomieniu sprzętu.Skusiłam się na tę aplikację, gdyż reklamy tak ją przedstawiały-siedzisz sobie w fotelu lub zwlekasz się z łóżka i kawa robi się sama - wystarczy tylko kliknąć.Proszę o pomoc, doradźcie co można zrobić i czy w ogole cokolwiek da się zrobić, aby nie musieć wymieniać naczyń

« Ostatnia zmiana: 15 Wrzesień 2019, 16:40:26 wysłana przez Gula »

skansen

  • Gość
Odp: Aplikacja Coffee Link
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Wrzesień 2019, 17:02:02 »
Witam.Od kilku dni jestem posiadaczką expressu Delonghi Dinamica Plus Ecam 370.95 T.Express posiada aplikacje, która umożliwia sterowanie nim przez telefon.Otóż nie mam doświadczenia w tym temacie, to mój pierwszy express,a już pojawiają się pewne wątpliwości.Zakupując ten model miałam wyobrażenia,że aplikacja umożliwi mi przygotowanie kawy bez konieczności mojej obecności w pobliżu sprzętu.Sądziłam,że podjeżdżając pod dom, czy będąc w ogrodzie będę mogła skorzystać z tej opcji.
Z tego co widzę, łączność odbywa się za pośrednictwem Bluetooth. W związku z tym zasięg aplikacji jest ograniczony do najbliższego otoczenia.