Autor Wątek: Drip czy Aeoropress dla amatora;P  (Przeczytany 5539 razy)

Offline AdrianR107

  • Wiadomości: 7
Drip czy Aeoropress dla amatora;P
« dnia: 23 Maj 2019, 17:16:06 »
Witam jestem laikiem  jeśli chodzi o rodzaj parzenia kawy i chciałbym spróbować zaparzyć kawę alternatywnymi metodami.Zastanawiam się nad wyborem co wybrać na początek, aeropress czy drip.Zamôwilem dzisiaj kilka kaw przelewowych od Gorana i chciałbym popróbować.Moglibyscie coś doradzić od czego zacząć;P

Offline manfred Mężczyzna

  • Wiadomości: 4425
    • Po drugiej stronie szkła...
  • Ekspres: Nie ważne jakie sprzęta ważne jaka kawa.
  • Młynek: ręczny żarnowy
Odp: Drip czy Aeoropress dla amatora;P
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Maj 2019, 17:19:19 »
Aeropres bo łatwiej zalać ale efekty lepsze z dripa.

Offline Pawcio Mężczyzna

  • Wiadomości: 1217
  • Ekspres: AP, FP, CD, V60-02, phin, ekspres przelewowy, kawiarka
  • Młynek: Timemore Chestnut, 1Zpresso JX-PRO
Odp: Drip czy Aeoropress dla amatora;P
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Maj 2019, 18:06:08 »
Do Aeropressu możesz się obejść bez konewki a do dripa jest potrzebna.

Offline Miklas Mężczyzna

  • Ojciec Chrzestny
  • Wiadomości: 3244
    • Instagram
  • Ekspres: Astoria CKE + sitka IMS, AeroPress, FrenchPress, Hario V60-02, V60-01, Kawiarka Bialetti 3tz
  • Młynek: Macap M4D, Kinu M47
Odp: Drip czy Aeoropress dla amatora;P
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Maj 2019, 18:08:49 »
Tak, te lepsze efekty w dripperze uzyskasz z przyzwoitym młynkiem i konewką. W aeropressie teoretycznie też, ale też uważam, że AeroPress więcej wybaczy.

Marek.

https://www.instagram.com/mm_coffee_corner/ mój kawowy kanał na Instagramie. :-)

Offline AdrianR107

  • Wiadomości: 7
Odp: Drip czy Aeoropress dla amatora;P
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Maj 2019, 18:11:50 »
Dobra dzięki pany to kupię na początek mojej przygody aeropress;P później pomyśle o dripie;D

Offline Damian

  • Wiadomości: 876
  • Ekspres: Lelit Pl41e, V60, kawiarka GAT 3tz, Aeropress