Standardowo, zawsze mamy pewną ilość kaw na magazynie, daty palenia podajemy zawsze na wysyłanych kawach, na opakowaniach. Nie wpisujemy dat na stronie, ze względu na szybkie zmiany. Kawy palimy w małych ilościach, a często, stąd kawy, które mamy już wypalone, mają od kilku dni do około dwóch tygodni, w zależności od gatunku i zawsze są świeże. Po trudach palenia, pozwalamy każdej kawie trochę odpocząć w komfortowych warunkach (takie małe kawowe SPA
, zanim trafi do młynków i w inne urządzenia naszych Klientów. Oczywiście, jeśli zamówienie dotyczy niestandardowego stopnia wypalenia, lub dana kawa akurat się skończyła, jest ona wypalana po złożeniu zamówienia klienta. Jeśli klient sobie zażyczy, możemy oczywiście wypalić kawę również po złożeniu zamówieniu - wówczas czas realizacji zamówienia troszkę się wydłuża (ziarenka sortujemy nie tylko przed wypaleniem, ale również po wypaleniu).
Jednym słowem - staramy się zawsze coś mieć świeżego w zapasie. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to zapraszam.