Autor Wątek: Przy kawie o uldze dla klasy średniej  (Przeczytany 1966 razy)

Offline GostRado Mężczyzna

  • Wiadomości: 5307
  • Ekspres: 》La MARZOCCO Linea Micra 》ELEKTRA Micro Casa 》ECM classika PID 》AP + FP 》BRA cafetera bella 1tz/2tz 》FOREVER miss diamond 4tz 》GIANNINI giannina 1tz/3tz 》BIALETTI venus 2tz 》MELITTA dripper 101 》
  • Młynek: 》CEADO e37S 》1Zpresso K-plus 》
Przy kawie o uldze dla klasy średniej
« dnia: 12 Luty 2022, 20:18:46 »
Hej Kawosze!

Siedziałem "trochę" nad tym i rozgryzłem ten węzeł gordyjski jak w temacie. Nie jestem księgowym i jak zobaczyłem swój comiesięczny pasek z wypłatą, to ni cholery nie mogłem go pojąć. Już chciałem odpuścić i w poniedziałek zadzwonić do swojej księgowej, ale nie poddałem się i zrozumiałem. Jakby ktoś chciałby sobie wyliczyć ze swoich dochodów brutto, ile zyska, jak obliczyć tę ulgę dla klasy średniej, jak czytać pasek z wypłatą, to służę pomocą.

Za wiele to ta "klasa średnia" nie zyska biorąc pod uwagę szalejącą inflację, ale jak to mówią: lepszy rydz niż nic!
« Ostatnia zmiana: 12 Luty 2022, 20:30:16 wysłana przez GostRado »
》tertium non datur《

Dawid1144

  • Gość
Odp: Przy kawie o uldze dla klasy średniej
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Luty 2022, 00:06:44 »
Hej Kawosze!

Siedziałem "trochę" nad tym i rozgryzłem ten węzeł gordyjski jak w temacie. Nie jestem księgowym i jak zobaczyłem swój comiesięczny pasek z wypłatą, to ni cholery nie mogłem go pojąć. Już chciałem odpuścić i w poniedziałek zadzwonić do swojej księgowej, ale nie poddałem się i zrozumiałem. Jakby ktoś chciałby sobie wyliczyć ze swoich dochodów brutto, ile zyska, jak obliczyć tę ulgę dla klasy średniej, jak czytać pasek z wypłatą, to służę pomocą.

Za wiele to ta "klasa średnia" nie zyska biorąc pod uwagę szalejącą inflację, ale jak to mówią: lepszy rydz niż nic!

Przecież w uldze dla klasy średniej nie chodzi o to żeby ktoś zyskał a o to żeby nie stracić. Ci których to obejmuje powinni wyjść na zero.