Autor Wątek: Zmiana ekspresu Siemens TP507R04 na Jura, Nivona czy Melitta  (Przeczytany 13552 razy)

Offline Adam76

  • Wiadomości: 21
  • Ekspres: Jura Z9
Zmiana ekspresu Siemens TP507R04 na Jura, Nivona czy Melitta
« dnia: 21 Październik 2021, 09:58:53 »
Cześć,
posiadam ekspres jak w temacie- Siemens.
Piję głównie kawy mleczne.
Kawa  z tego ekspresu to lura.
Czas na zmianę.
Budżet max. 5000.
Studiuję forum i biorę pod uwagę trzy marki Jura, Nivona, Melitta.
Piłem kawę z Jury Z7 - Cappucino.  (tylko już nie produkują)
Pychota.
Przy Jurze mam trochę obawy przed niedemontowalnym blokiem zaparzającym.
Nie wiem jak smakuje kawa  z Nivony i Melitty?
porównywalnie do Jury?
Czy Nivona i Melitta mają też taki system jak P.E.P Jura? Czy ten system w ogóle jest wykorzystywany do kaw mlecznych?
Interesuje mnie aby ekspres sam wyczyścił system spieniania mleka - wyłączam i sam się czyści.
W siemensie muszę pamiętać o czyszczeniu - klikać, klikać .
Chcę aby sam się czyścił bez przypominania.
Czy to jest osiągalne przy tych trzech markach.
Podobno dzisiejsza Jura to już nie to samo.
Podpowiedzcie coś.
 

« Ostatnia zmiana: 21 Październik 2021, 11:57:36 wysłana przez ranGo »

Offline wujek_p

  • Wiadomości: 70
  • Ekspres: Jura E8 EB, Nivona 831, Aero Press, Gaggia Classic mod
  • Młynek: Ascaso i-1 mini
Odp: Zmiana ekspresu Siemens TP507R04 na Jura, Nivona czy Melitta
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Październik 2021, 00:15:12 »
W domu mam Nivonę 830. Dopóki w pracy nie wylądowała Jura E8, myslałem, że Nivona robi najlepsze mleczne kawy (a rożnie przyrządzone pijałem). Jura E8 robi je rewelacyjne. Przymierzam się do zakupu E8 do domu. Nie mam czasu na zabawy w kolby. Próbowałem, przerasta mnie to, wolę wpasć na dobre espresso do jakiejs kafejki. :) Polecam Jurę E8 (poprzednią wersję), choć nowa zdaje się być jeszcze lepsza (nie testowałem).
« Ostatnia zmiana: 23 Październik 2021, 00:20:02 wysłana przez wujek_p »

Offline GostRado Mężczyzna

  • Wiadomości: 5216