Autor Wątek: Młynek ręczny jaki wybrać?  (Przeczytany 40741 razy)

Offline Matdaniel

  • Wiadomości: 7
  • Ekspres: DeLonghi EC 820.B
Młynek ręczny jaki wybrać?
« dnia: 04 Styczeń 2018, 15:42:09 »
Na początku pragnę wszystkich powitać, gdyż jestem tu od kilku minut, lecz forum przeglądałem wielokrotnie :)
Idąc do tematu, poszukuje młynka ręcznego aby mielić kawę pod ekspres ciśnieniowy bądź uniwersalny ale takich chyba nie ma (Planuje zakupić dripa lub coś do alternatyw na tym jeszcze się nie znam doczytam co i jak, bardziej plan na przyszłość). Czytając forum i znając swój mały studencki budżet (totalny max 300 zł) myślę o młynku ręcznym. Pytanie tylko jaki młynek jest w stanie zmielić na tyle drobno i czy da się coś sensownego kupić. W temacie kawy jestem jeszcze zielony, miłe początki przygody :)
Pozdrawiam was i liczę na pomoc.

Offline pafcio0 Mężczyzna

    • Nanopalarnia Toruńska :)
  • Global Moderator
  • Wiadomości: 2373
  • Ekspres: Profitec Pro 300, Arrarex Caravel, Alternatywy
  • Młynek: Niche Zero, Sculptor 064, Fiorenzato F6d, armia ręcznych
Odp: Młynek ręczny jaki wybrać?
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Styczeń 2018, 15:47:10 »
Absolutne minimum cenowo-jakościowe które da radę zmielić do espresso to chyba Chińczyki - MYM51 lub MYY48 - na aliexpress trzeba dać 300-350zł i uzbroić się w sporo cierpliwości, Aergrind wyjdzie chyba drożej...
« Ostatnia zmiana: 04 Styczeń 2018, 15:50:09 wysłana przez pafcio0 »

Offline Pawcio Mężczyzna

  • Wiadomości: 1217
  • Ekspres: AP, FP, CD, V60-02, phin, ekspres przelewowy, kawiarka
  • Młynek: Timemore Chestnut, 1Zpresso JX-PRO
Odp: Młynek ręczny jaki wybrać?
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Styczeń 2018, 15:47:31 »
Ale masz już zakupiony ten ekspres ciśnieniowy? Czy dopiero się zastanawiasz?

Offline bulczan Mężczyzna

  • Wiadomości: 63
  • Ekspres: kawiarka, AP + prismo, FP, v60, chemex, phin
  • Młynek: c40 mk3 nitro blade
Odp: Młynek ręczny jaki wybrać?
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Styczeń 2018, 15:47:37 »