Autor Wątek: Co wybrać ?????  (Przeczytany 2068 razy)

Offline IMBRYK

  • Wiadomości: 6
Co wybrać ?????
« dnia: 11 Styczeń 2021, 22:37:17 »
Witam serdecznie. Mam jedno pytanko. Jestem zielony w temacie kawy i chcę kupić jakiś prosty na początek ekspres do nauki.  Myślałem na d Gaggia clasic ale na 1 stronie pokazała sie niezła promocja na Lelit Anna ten najbardziej podstawowy.
co było by lepsze dla zielonki Gaggia Clasic czy Lelit Anna. A może jakis kombajn z młynkiem wbudowanym ?
Dodam że 2 max 3 kawy na dzień to będzie wszystko. No może na początku będzie ich trochę więcej :pycha:.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2021, 00:23:05 wysłana przez IMBRYK »

Offline Koziołek

  • Wiadomości: 1008
  • Ekspres: Aeropress, Chemex6, V60Decanter, LaSpazialeS1, Rota
  • Młynek: Rhinoware, GraefCM702, Tura, NicheZero
Odp: Co wybrać ?????
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Styczeń 2021, 10:05:35 »
Standardowo zacznę: A jaki masz młynek? Oba ekspresy wymagają już poprawnego przemiału pod espresso. Zarówno jeden jak i drugi ekspres to dobre podstawy, ale żeby z nich poprawnie (i smacznie) skorzystać musisz zacząć od młynka.

Offline lukaszt2004 Mężczyzna

  • Wiadomości: 290
  • Ekspres: Kolba: Lelit Anna PL41E, Automat: Nivona 756, Delonghi Magnifica S. Hario V60 01, Kawiarka Bialetti New Venus 6tz. Frenchpress.
  • Młynek: Lelit Fred PL043MMI, Melitta Calibra
Odp: Co wybrać ?????
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Styczeń 2021, 11:52:49 »
Jestem zielony w temacie kawy i chcę kupić jakiś prosty na początek ekspres do nauki.

Dokładnie tak jest jak napisał Koziołek.
Będziesz dopiero zaczynał swoją przygodę z ekspresem kolbowym z normalnymi sitkami. Poprawnego espresso nie da się wykonać używając kawy mielonej ze sklepu.

Offline IMBRYK

  • Wiadomości: 6
Odp: Co wybrać ?????
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Styczeń 2021, 12:10:12 »