Autor Wątek: najsłodsza (=najmniej kwaśna) kawa, jaką możecie polecić  (Przeczytany 45300 razy)

Offline Antoni

  • Wiadomości: 10
  • Młynek: nagie pięści
Dzień dobry, chciałbym prosić Was ekspertów o polecenie jak najsłodszej/najmniej kwaśnej kawy, jaka jest dostępna na polskim rynku. Chcę kupić ją w prezencie rodzicom, którzy narzekają, że wszystkie kawy (również niektóre kupione w polecanych na tym forum palarni) są dla nich zbyt kwaskowate. Zaznaczam, że nie znam się na kawie (w ogóle jej nie piję), więc słabo ogarniam specjalistyczne słownictwo, jakim posługujecie się na forum ;). Proszę, poratujcie laika ;)

Offline DrUsagi Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 6342
  • Ekspres: Conti CC100 PM, FE-AR La Peppina, Arrarex Caravel, alternatywa, w renowacji: Pedretti KIM Express
  • Młynek: Gastronomiczne 65mm, małe stożki głównie pod alternatywę
Odp: najsłodsza (=najmniej kwaśna) kawa, jaką możecie polecić
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Marzec 2017, 07:17:30 »
Jak rodzice przygotowują kawę?
LMWDP #469

Offline piomic

  • Wiadomości: 2588
  • Ekspres: Rocket Cellini Evoluzione
  • Młynek: MSJ
Odp: najsłodsza (=najmniej kwaśna) kawa, jaką możecie polecić
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Marzec 2017, 08:12:19 »
jak najsłodszej/najmniej kwaśnej kawy
To chyba z tygielka, tradycyjnie przygotowywana z cukrem. Jest słodko-gorzka, bez kwasu.

Offline Fux Mężczyzna

  • Global Moderator
  • Wiadomości: 2992
  • Ekspres: La Marzocco Linea Micra, tygielek
  • Młynek: G-RISTO W
Odp: najsłodsza (=najmniej kwaśna) kawa, jaką możecie polecić
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Marzec 2017, 08:23:44 »
Z dobrego przelewu dobra kawa chwilę po mieleniu.
+ tygielek.
Człowiek może wyzbyć się wszystkiego z wyjątkiem pokus...

Offline Bacek

  • Wiadomości: 1591
  • Ekspres: Sage BES920, Aeropress, Phin
  • Młynek: F4E
Odp: najsłodsza (=najmniej kwaśna) kawa, jaką możecie polecić
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Marzec 2017, 08:58:14 »