Witam, przeczytałem już dużo wątków, jednak ...no właśnie.... zamierzam kupić na małą stację paliw ekspres dla klientow, i tutaj rodzi się mój dylemat - nieco inny niż te który jest w innych wątkach, a mianowicie,...co zamierzam kupić i co jest ważne(oprócz smaku)
)
1. ekspres jak najbardziej intuicyjny w obsludze - ludzie nie chcą klikac sto razy żeby zrobic kawe lub herbatę
2.ekspres musi posiadać licznik wydanych napojów ktory mogę sobie sprawdzić i rozliczyć z tego pracowników
3.wiem ze każdy trzeba czyścić i dbac, ale to też ważne zeby co chwilka ktoś nie biegał i się tym zajmował
i tutaj pojawia się dylemat bo: dl primadonna np.ładny czytelny ma wyswietlacz i licznik, ale,,,, gwarancja nie obejmuje zakupu na fvat i uzytkowanie zarobkowe, saeco aulika (pisze ze 70/120 kaw dziennie) nie ma czytelnego wyświetlacza..... i niestety już zgłupiałem , jeszcze nivona 768 - tutaj nie wiem jak z gwarancją
niestety budżet chaiałbym zamknąć w ok 3500 zł +-
pomocy bo już tyle wyczytane,tyle ekspresów sprawdzone.... i zawsze coś brakuje, jak ma licznik to nie ma wyświetlacza z łatwym wyborem napojow, a jak ma to co szukam jak DL primadonna, to niestety dyskwalifikuje go fakt ze będzie używany intensywniej i potrzebuję f.vat:(((
może ktos z forumowiczów coś doradzi?
p.s. chyba ze atakować używane z gwarancją ekspresy jak np.jura x9 z serwisu
?
pozdrawiam forumowiczów