Nie ma znaczenia ile tysięcy litrów espresso wypijesz, nowe kubki smakowe Ci się nie stworzą magicznie.
Ma znaczenie, homo sapiens uczy się przez doświadczenie, porównanie, chociaż są jednostki, które się nie uczą, idą za stadem
do tego dochodzi reklama, snobizm. Skala doświadczeń ma znaczenie. Czy są to różnice duże? To jest trudno stopniowalne. Nie wiem, czy da się w jakiś procentach to określić. Ten ułamek procenta nie wynika z tego, że tak mało ludzi ma wrażliwe kubki smakowe, tylko, że małej ilości się chce. Chce porównywać, zmieniać sprzęty, to kosztuje czas, pieniądze.
Dostają info, że za 1/3 ceny maja to samo i są happy
Później są kwiatki, że ktoś łączy zajeb., młynek z dźwignią np. albo zajeb.. LMLM z Niche
Eureka Olympus to taki sobie młynek, z założonym clump crusherem wręcz słaby.