;

Autor Wątek: Ascaso Arc - wyciek wody ponad grupą  (Przeczytany 355 razy)

Offline greta

Ascaso Arc - wyciek wody ponad grupą
« dnia: 10 Styczeń 2017, 23:44:46 »
Szanowni Użytkownicy. Czytuję Was czasem tutaj - piszę mój pierwszy post - trochę bez przywitania, ale problem mam nagły i wymagający podjęcia szybkich decyzji. Podobno chytry traci dwa razy i może to być również mój przypadek - jako amator który dopiero chce zacząć przygodę z kawą skusiłam się na Ascaso Arc Versatile (z ebay'owej aukcji - tzw refurbished. Ekspres po odpakowaniu i próbie 'odpalenia' zachował się bardzo brzydko - przy próbie napełnienia zbiornika woda zaczęła ciec z ponad grupy oraz ze złączeń obudowy. Z prysznica nie pociekło nic. Po ściągnięciu górnej obudowy okazało się że rurki do pompy i cała reszta ok - woda wycieka pomiędzy mosiężną grupą a prostokątną blaszką (srebrną - na zdjęciu - wybaczcie prymitywny opis, ale jestem laikiem jeśli chodzi o budowę). Teraz tak - sprzedawcy nie podejrzewam o wykręcanie się od reklamacji, ale póki co obudowę zdjęłam na jego prośbę, jutro po sprawdzeniu być może przyjdzie odkręcać kolejne śrubki, żeby zdiagnozować problem. Nawet jeśli się uda wirtualnie naprawić mymi rękoma - w co poważnie wątpię, jeszcze większa wątpliwość zostaje, czy ekspres będzie działał prawidłowo (trzymał ciśnienie) jeśli woda nawet już 'pocieknie' z prawidłowego otworu.. Co robić -odsyłać od razu? Czy jeszcze coś podziałać wg instrukcji sprzedawcy (który serwisuje również te ekspresy)

Offline piomic

• Ekspres: Rocket Cellini Evoluzione
  • Młynek: MSJ
Odp: Ascaso Arc - wyciek wody ponad grupą
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Styczeń 2017, 08:02:07 »
Versatile to nie była wersja na saszetki?
Ja bym odsyłał.

Offline DrUsagi Mężczyzna

• Global Moderator
  • Ekspres: ROCKET Cellini V3 PID, FE-AR La Peppina, Arrarex Caravel, alternatywa, w renowacji: Pedretti KIM Express
  • Młynek: Gastronomiczne 65mm, mały stożek pod alternatywę
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Styczeń 2017, 09:03:49 »