Dzień dobry, wszystkim amatorkom i amatorom dobrej kawy. Ostatnio stałem przed wyborem ekspresu do kawy i dzięki temu wątkowi udało mi sie zaoszczędzić trochę pieniędzy. W związku z tym dodam, krótki update informacji, może komuś też się przydadzą.
o, tego mi właśnie trzeba - mam parę pytań
Kupiłem w stoll w tym mc Jure E8 model 2018, od poprzednika różni się kilkoma nowymi kawami w menu, np ristretto oraz dodanym modułem Bluetooth. Ekspres posiada PL menu, a załączone instrukcje sa w języku niemieckim, lecz tak jak pisali inni użytkownicy dzięki uprzejmości Jura Polska można otrzymać polska instrukcję po napisaniu maila i przesłaniu dowodu zakupu.
Czy wystarczył kontakt z Jura Polska i podesłanie PDFa z fakturą czy chcieli jakieś dodatkowe rzeczy np. zdjęcie ekspresu, numer listu przewozowego lub coś takiego?
Pytam, bo w sumie jeśli wystarczy PDF to już bym się skontaktował, lepiej mieć instrukcję wcześniej niż później
Zamówienie i opłacenie we wtorek wieczór, wysyłka środa (FedEx) odbiór od kuriera we wtorek w następnym tygodniu.
Sam proces zakupu intuicyjny, nie trzeba znać języka, czasem posilkowalem się translatorem.
Pozdrawiam
Właśnie, jak miałeś z wysyłką?
Ja kupiłem w poniedziałek rano, pod wieczór pojawiło się info o wysyłce, dostałem tracking number w FedEx...
Minęły trzy dni, a status nadal taki sam: "Shipping label has been created. The status will be updated when shipment begins to travel."
A równocześnie jak byk przy tym stoi: "Scheduled delivery: Friday 10/05/2018 by 6:00 pm" czyli na jutro...
Niby kurierzy potrafią zdziałać cuda, ale jakoś dziwnie mi to wygląda