;

Autor Wątek: Sprzedam Mobilna Kawiarnia Rowerowa - NOWA + młynek + akcesoria  (Przeczytany 1985 razy)

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 1669
  • Pomógł: 19
  • Ekspres: V60, AP, Severin KA 5702, Astoria CKE, Ascaso Basic, FP
  • Młynek: Mazzer SJ, serbski ręczny, Wilfa
Odp: Sprzedam Mobilna Kawiarnia Rowerowa - NOWA + młynek + akcesoria
« Odpowiedź #30 dnia: 17 Lipiec 2017, 12:06:34 »
Htomek, wystawiajac na sprzedaz takie cos licz się z tym, ze beda komentarze, niekoniecznie pozytywne. Powinienes się cieszyc z tego, ze masz wypunktowane bledy konstrukcyjne, bo masz swiadomosc tego, co jest zle zrobione i co trzeba poprawic. A ze Tobie biznes nie wypalil, nie oznacza, ze mozesz sprzedac komus niebezpieczny sprzet za relatywnie wysoka cene - jak dojdzie do transakcji z osoba, ktora Ci na slowo uwierzy, ze to dobry i bezpieczny sprzet, i bedziesz mial pecha, to się to w sadzie skonczy. Miej tego swiadomosc. A jeśli Ci nie odpowiada, ze ktos wypunktowal konkretnie problemy konstrukcyjne i zwiazane z nimi niebezpieczenstwo jazdy, to popros o zamkniecie tematu i wystaw w innym miejscu. A Twoja krytyka kunia jest nie na miejscu po prostu...

Offline kuń Mężczyzna

  • Wiadomości: 289
  • Pomógł: 3
  • Ekspres: Astoria perla ...dżwignia.i dużo zapału ale mało czasu
  • Młynek: mazeer SJ
Odp: Sprzedam Mobilna Kawiarnia Rowerowa - NOWA + młynek + akcesoria
« Odpowiedź #31 dnia: 17 Lipiec 2017, 13:34:14 »
Dzięki.:)

Tomku...wpadłeś na forum i odrazu z grubej rury nawet sie nie witając próbujesz wcisnąć gniot jaki masz.
Wypunktowałem błędy konstrukcyjne a Ty dalej z uporem muła idziesz w zaparte.
Masz niebezpieczny sprzęt .
czas jaki poświęciłem na pisanie mogłem lepiej wykorzystać ale napisałem dosadnie bo to co próbujesz sprzedać to gniot, bubel i niebezpieczna maszyna a teraz widzę że robisz to świadomie, do tej pory myslałem ze Ty nie masz o tym pojęcia a teraz już po uświadomieniu dalej sprzedajesz? To sie nazywa premedytacja:)
Doceń wiedzę jaką dostałeś za free.
Poprawa  funkcjonowania o ile jest możliwa bedzie kosztowałą troche kasy i mnóstwo roboty.
Ewentualnie jeszcze więcej kasy jak sie robić nie chce.
chcesz rozmawiać o cenie?
Prosze bardzo podziel 35 tys na 3 to będzie realna cena jaką można zapłacić , z ekspresem młynem i całym bajzlem. Dodać by trzeba ze 3 tys na przeróbki i wtedy ma ten wechikuł szanse działać i sie zatrzymać  na żądanie.

Chłopie..ty nie masz nawet hamulca postojowego, rower stoczy sie z najmniejszej pochyłości, będziesz podkładał  kliny drewniane?

A czemu tyle ano temu bo można znaleźć lepsze w niższej cenie a jak ktoś kupi jakąś mobilną, nie Twoją-  to ja chętnie pomogę w zakupie jakiejś fajnej gazówki za rozsądne pieniądze.
To oczywiście nie główny powód:) rynek weryfikuje ceny a do tego jakość towaru ,im niższa tym niższa cena a ta "mobilna" mobilną nie jest i tyle, powody znasz.

Nie ma co pisać bo widzę że ty nie chcesz zrozumieć albo zrozumiałeś ale nie akceptujesz tej wiedzy bo cie bije po kieszeni.
 Odnośnie propozycji pisania ofert, komentowania,zamykania czegokolwiek , bo takie sugestie padły.
Proponuje zablokowanie możliwości wystawiania ofert sprzedaży osobom świeżo rejestrującym się, kiedy ich pierwszym postem jest propozycja wciśnięcia komuś wadliwego -z założeń konstrukcyjnych- sprzętu

Bo teraz to wygląda tak: zjawia sie ktoś ani be ani me anie dzień doby , i od razu wciska gniot i szmelc.
A jak ktoś z forum  pisze że to gniot i szmelc to nagle larum co niektórych  bo czemu ostrzegać , komentować ..ano temu że to niebezpieczna maszyna, nie funkcjonuje dobrze .
Może to ochroni nas przed takimi gorącymi kartofelkami jak w temacie.

Popieram zebranie komentarzy , bo to fajny przykład "okazji" i podejścia " będzie Pan zadowolony"
To że żałujesz że założyłeś temat,,,to na pewno już się stało. I bardzo dobrze.



« Ostatnia zmiana: 17 Lipiec 2017, 13:38:59 wysłana przez kuń »

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 1669
  • Pomógł: 19
  • Ekspres: V60, AP, Severin KA 5702, Astoria CKE, Ascaso Basic, FP
  • Młynek: Mazzer SJ, serbski ręczny, Wilfa
Odp: Sprzedam Mobilna Kawiarnia Rowerowa - NOWA + młynek + akcesoria
« Odpowiedź #32 dnia: 17 Lipiec 2017, 14:16:16 »
Ogloszenia od jakiejs ilosci postow to fajny pomysl. BTW spotkalem kiedys faceta, ktory przy sprzedazy zatail problemy - na szczescie wyszlo przy diagnostyce. Nie chcial zejsc z ceny pomimo tego, ze na wstepie trzeba było wlozyc z 5 tysiecy w ich naprawe. Stwierdzil, ze jutro ma klienta, ktory tego raczej nie sprawdzi i zbije max tysiaka z ceny...

Offline KiT

  • Wiadomości: 574
  • Pomógł: 4
  • Ekspres: BZ10 najczęściej
  • Młynek: F64Evo i jakieś tam inne
Odp: Sprzedam Mobilna Kawiarnia Rowerowa - NOWA + młynek + akcesoria
« Odpowiedź #33 dnia: 17 Lipiec 2017, 14:27:30 »
Trenowane to było na różnych forach ten pomysł minimalnej ilości postów zanim można pisać w dziale sprzedam.
Kończyło się na generowaniu przez zdeterminowanych sprzedawców  bezsensownych postów, najczęściej z pytaniami i sprzedaży...

Nie ma tutaj zalewu ofert znikąd. Weryfikacja tego co słabe jak widać po tym wątku działa świetnie. Nie jestem przekonany czy zmiana poprawi stan obecny...

Offline htomek

  • Wiadomości: 12
  • Pomógł: 0
  • Ekspres: Astoria
Odp: Sprzedam Mobilna Kawiarnia Rowerowa - NOWA + młynek + akcesoria
« Odpowiedź #34 dnia: 18 Lipiec 2017, 12:12:25 »
Do moderatora : Prosze o zamkniecie tematu.

Nie sprzedaje rikszy. Bedzie uzytkowana.

Dziekuje za opinie itp.

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 18 Lipiec 2017, 13:34:32 wysłana przez htomek »

 


Pokaż nieprzeczytane posty: Nowe / Wszystkie / Odpowiedzi