Autor Wątek: Jaki ekspres - opinie, wskazówki fachowców.  (Przeczytany 12264 razy)

Offline rafalleg

  • Wiadomości: 9
Jaki ekspres - opinie, wskazówki fachowców.
« dnia: 04 Grudzień 2017, 15:33:22 »
Witam, jestem tu nowy, nie mam zielonego pojęcia o ekspresach ani też nieograniczonego budżetu, zastanawiam się nad poniższymi propozycjami, proszę o opinie i wskazówki:

EKSPRES DE'LONGHI ECAM 23.420.SW (ECAM 23.420.SW)

EKSPRES NIVONA CAFEROMATICA 626

EKSPRES SIEMENS TK53009

EKSPRES SIEMENS TE501201RW

Na co tak naprawdę zwracać uwagę przy zakupie, żeby się nie "załatwić" z czyszczeniem, usterkami i serwisem?

Offline M

  • Administrator
  • Wiadomości: 1665
  • Ekspres: CKE, Junior, Rota, alternatywa
  • Młynek: Aergrind, C40
Odp: Jaki ekspres - opinie, wskazówki fachowców.
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Grudzień 2017, 15:39:25 »
Warto zwrócić uwagę na PORADNIK przypięty na stronie głównej.

Offline siewcu Mężczyzna

  • Wiadomości: 5085
  • Ekspres: LaPa EP
  • Młynek: Aergrind
Odp: Jaki ekspres - opinie, wskazówki fachowców.
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Grudzień 2017, 15:39:51 »
Czytać forum. Temat wyboru ekspresu był poruszany milion razy...

Offline rafalleg

  • Wiadomości: 9
Odp: Jaki ekspres - opinie, wskazówki fachowców.
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Grudzień 2017, 15:48:52 »
Poradnik czytałem przed założeniem tematu, nie wyjaśnia on mi - laikowi, który z tych ekspresów jest ok i dlaczego, tutaj liczę na osoby, które się znają na tym i proszę o opinie...

Offline M

  • Administrator
  • Wiadomości: 1665
  • Ekspres: CKE, Junior, Rota, alternatywa
  • Młynek: Aergrind, C40
Odp: Jaki ekspres - opinie, wskazówki fachowców.
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Grudzień 2017, 15:50:45 »
Nie napisałeś ani ile chcesz wydać ani czego od maszyny oczekujesz, a my mamy popsute szklane kule ;)

Offline rafalleg

  • Wiadomości: 9
Odp: Jaki ekspres - opinie, wskazówki fachowców.
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Grudzień 2017, 16:09:11 »